Rosette Theme for Ghost

A minimal blog theme, available in five color variations.


Twitter Google+ Facebook Dribbble RSS Feed
Back to the front page

Capture things that matters: More rapiam, de victore regia vota Fama

Capture things that matters: More rapiam, de victore regia vota Fama

Consectetur adipiscing elit. Quo modo autem philosophus loquitur? Equidem, sed audistine modo de Carneade? Animi enim quoque dolores percipiet omnibus partibus maiores quam corporis. Tria genera bonorum; Quid sequatur, quid repugnet, vident. Et quidem Arcesilas tuus, etsi fuit in disserendo pertinacior, tamen noster fuit; Duo Reges: constructio interrete. Non quam nostram quidem, inquit

Pomponius iocans

Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Ut aliquid scire se gaudeant? Sed residamus, inquit, si placet. Paria sunt igitur.

  1. Et homini, qui ceteris animantibus plurimum praestat, praecipue a natura nihil datum esse dicemus?
  2. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti.
  3. Mihi enim satis est, ipsis non satis.
  4. Graecum enim hunc versum nostis omnes-: Suavis laborum est praeteritorum memoria.

post image

Potius inflammat.

Ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur.

Quis hoc dicit? Falli igitur possumus. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere.

Quare conare, quaeso.
Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit?
Non igitur bene.
Non perfecti autem homines et tamen ingeniis excellentibus praediti excitantur saepe gloria, quae habet speciem honestatis et similitudinem.
Quis hoc dicit?
Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem.
Scrupulum, inquam, abeunti;
Non perfecti autem homines et tamen ingeniis excellentibus praediti excitantur saepe gloria, quae habet speciem honestatis et similitudinem.
Numquam facies.
Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster?
Praeteritis, inquit, gaudeo.
Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant.
In homine autem summa omnis animi est et in animo rationis, ex qua virtus est, quae rationis absolutio definitur, quam etiam atque etiam explicandam putant.
  • Audax negotium, dicerem impudens, nisi hoc institutum postea translatum ad philosophos nostros esset.
  • Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur.
  • Ita similis erit ei finis boni, atque antea fuerat, neque idem tamen;
Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus
commentatus?

Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret.

Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Quid de Pythagora? Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat? Quo modo? Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus.

Sed ad rem redeamus;

Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit? Sit sane ista voluptas. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Pugnant Stoici cum Peripateticis. At cum de plurimis eadem dicit, tum certe de maximis. Praeclarae mortes sunt imperatoriae; Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt.

comments powered by Disqus